niedziela, 14 września 2014

PROPOZYCJA

Ucząc się znów kochać o wiele lepiej wyglądało w mojej głowie, niż na papierze, więc przyznam szczerze, że nie skupiam się już tak na tym opowiadaniu. Oczywiście zostanie ono dokończone, ale ja już mam masę nowych pomysłów na inne historie. Od kilku lat jestem zakochana w trylogii o losach Wiktorii Biankowskiej, którą napisała nasza polska wybitna pisarka Katarzyna Berenika Miszczuk. Nie mam czasu jednak na prowadzenie nowego bloga, bo już tego zaczynam zaniedbywać, więc opowiadanie z tej serii pewnie nigdy nie zostanie opublikowane, ale wpadł mi do głowy pewien pomysł.
Pamięta jeszcze ktoś "Odnaleźć siebie"? Jeśli opowiadanie wam się podobało, ale zasmucił was koniec, to zaczęłam już pisać jego kontynuacje.
To, czy opowiadanie zostanie opublikowane zależy od Was. Swoje opinie na ten temat piszcie w komciach, lub- zauważyłam, że część z was woli tak robić- na moje gadu. 47443336

1 komentarz: